Votre panier

Votre panier est vide.

Votre panier est vide.

Continuer le magasinage

RECHERCHE RAPIDE DE VÉHICULE

RECHERCHE VÉHICULE

Utilisateur

ken simpson

À rejoins en date due:

Dec. 12, 2019

Points

1490

Commentaire(s)

11

Questions votée(s)

0

Réponses votée(s)

1

Votes positifs

0

Votes contre

1

Votes reçus

0

Votes négatifs reçus

0

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

0

Which wire is the negative pulse from door lock module for kia soul 2014 in kick plate harness.

Hello. I cant seem to find where the negative door lock wire is in the wire harness to get a negative pulse in my 2014 kia soul. please help. Thank you!

0

OEM KEY DEATH AFTER START

2020 Kia FORTE with EVO ONE and T-Harness. Once the car is started, the keys do not respond. Could you give us a solution? After checking the possible solutions that you offer us on your website, none have worked for us. Thanks in advance.

0

When using a T Harness is there any other wires to hook up?

Any additional wires to hook up using a T Harness 2019 hyundai veloster manual transmission

0

Flickering Dash/Instrument lights after install.

After installing a Fortin Evo One on a 2020 Kia Soul Standard Key with T harness, I am getting flickering illumanation lights and the rear veiw camera is intermittently working. If I unplug the canbus wire to the Evo one, everything returns to normal. The remote starter appears to operate like it should, I am able to remote start from OEM fob, and a Revo 5 button. Also am able to take over remote start with key. and I do have brake supervision. I was able to flash the Evo one with the most recent software. Please assist if you have some insight. I have double checked to make sure I have wired the canbus wiring according to the sheet. I have not wired in a realy and cut, From my understanding that is only so I can use my OEM remotes while engine is running, or is that the cause of my issue?

No results

picto contact

Vous cherchez nos meilleurs participants ?

Voir les utilisateurs
picto contact

Vous n'avez pas trouvé ce que vous cherchiez ?

Posez une question

Support Technique

Recherchez parmi nos produits les plus populaires et les sujets d'installation disponibles dans notre section Questions et réponses.

En savoir plus
Téléchargez notre application de guides de dépannage étape par étape disponible pour iOS et Android ou parcourez notre version de bureau.

En savoir plus
Accédez à la plus grande base de données de schémas de câblage et de photos en ligne de l'industrie. Un jeton gratuit est fourni dans chaque boîte EVO-SERIES.

En savoir plus
Vous n'avez pas trouvé l'information que vous cherchiez ? Posez-nous une question en remplissant le formulaire de demande de support technique. Un spécialiste produit vous répondra sous peu.

En savoir plus
Des solutions de contrôle à distance et de connectivité à la fine pointe de la technologie au soutien technique haut de gamme, découvrez pourquoi vous devriez choisir les produits Fortin.

En savoir plus

Ce site Web utilise des cookies pour vous garantir la meilleure expérience utilisateur. En poursuivant votre navigation sur notre site, vous acceptez notre utilisation des cookies. En savoir plus Continuer